Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

Απάντηση στο Δ.Σ. της Αδελφότητος


Ως απάντηση στο παραπάνω υπ αρ πρωτοκόλλου -?- έγγραφο του Δ.Σ. της Αδελφότητος Βησσανιωτών έχω να παρατηρήσω  τα εξής: 

Πρώτα τα τυπικά η σημασία των οποίων δεν πρέπει να παραγνωρίζεται…

Ερωτήματα:

1) Είναι ΠΡΑΚΤΙΚΟ (όπως διατείνεται στην επικεφαλίδα του), αντίγραφο υπογεγραμμένου πρακτικού ή κάτι άλλο καινοφανές! 

2) Ως εξερχόμενο έγγραφο δεν θα έπρεπε να έχει Αρ. πρωτοκόλλου ?

3) Αναφέρει ότι τα παρόντα μέλη του ΔΣ είναι 7 (τα ονόματά τους αναγράφονται στο έγγραφο) παραλείποντας όμως το επίσης παρευρεθέν μέλος Παν. Παπαθανασίου δηλ τα παρόντα μέλη ήταν 8! Ας κρίνουν άλλοι πόσο «ακριβές αντίγραφο» από ποιό «πρακτικό» είναι…  

Ας περάσω τώρα και στα επι της ουσίας θέματα:

1) Αναφέρεται στο έγγραφο:

« Αγνόησε το Δ.Σ. με άστοχες αναρτήσεις υπερβαίνοντας τα εσκαμμένα εκθέτοντας την Γεραρά Αδελφότητα»… 

α) Όπως  εξήγησα σε όλους τους παρευρισκόμενους  στην συνεδρίαση της Δευτέρας 8 Απριλίου (τα περισσότερα μέλη βέβαια δεν γνώριζαν καν λεπτομέρειες αυτών που συνέβησαν ) δεν αγνόησα κανένα Δ.Σ. όπως ισχυρίζεται ο Πρόεδρος της Αδελφότητος παρά μόνο, την με αυταρχικό ύφος επιθυμία του να «κατεβάσω» ως ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ κατά την γνώμη του την σχετική ανάρτηση στο FB της Αδελφότητας που αναφερόταν στην πρωτοβουλία συγχωριανών μας για ένα ΨΗΦΙΣΜΑ με  συλλογή  υπογραφών  για την ηθική υποστήριξη του Ιερέως του χωριού μας παπά Γιώργη ώστε να συνεχίσει να εκτελεί τα ιερά του καθήκοντα στην ενορία μας χωρίς στο κείμενό του να παίρνει θέση για το θλιβερό συμβάν της 25ης Μαρτίου στην κεντρική πλατεία του χωριού μας.  Από ότι φαίνεται δεν υπήρξε καμία απόφαση του ΔΣ στις 3 Απριλίου (την ζήτησα επανειλημμένα και γραπτώς  εις μάτην…) [Εικόνες παρακάτω]. Αρα ο κ. Πρόεδρος είπε  ψέματα  δημόσια! Προσέξτε τις ημερομηνίες...




Μέρος της  απάντησής μου...


Όπως σας εξήγησα και δια ζώσης (αλλά φαίνεται ότι δεν καταλάβατε και πως να καταλάβετε αφού το Δ.Σ. που έγινε προσομοίαζε με «χάβρα») ότι θεώρησα καλό και πρέπον το θέμα αυτό να το δημοσιοποιήσω στην σελίδα του fb της   Αδελφότητας  αφού είναι   εκ των πραγμάτων θέμα που απασχόλησε τους κατοίκους του χωριού μας και ως τέτοιο θεώρησα καλό να διευκολύνω τους συγχωριανούς μας να ενημερωθούν…(Το ίδιο έπραξε και η γνωστή σελίδα «vissni hills» του συγχωριανού μας Ηρακλή Κιτσώνα που χαρακτηρίστηκε και αυτή από τον κ. Πρόεδρο ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ πράξη). 

Τώρα τι σχέση έχει η ανάρτηση αυτή με την λέξη ΔΙΧΑΣΜΟΣ (ένα λεξικό θα σας λύσει την απορία) που ισχυρίστηκε ο κ Πρόεδρος, αλλά και εσείς αφού ομόθυμα υιοθετήσατε  την γνώμη του στην απόφασή σας υπογράφοντάς την, ας το κρίνουν και οι συγχωριανοί μας…Σε ποιο σημείο «υπερέβην τα εσκαμμένα» και γιατί εξέθεσα την Αδελφότητα? Μάλλον μετά  την αντίδρασή σας αυτή  δεν θα έχει άδικο κανείς να σκεφτεί μήπως -λέω μήπως- δεν επιθυμεί ο κ. Πρόεδρος άρα κατ επέκταση και εσείς στο Δ.Σ., να παραμείνει ο παπα_Γιώργης  στο χωριό μας? Κατ αυτήν την έννοια, ναι ίσως σας…«εξέθεσα!» αφού υποτίθεται  ότι προβάλω δυσκολίες στην επιθυμία σας. Λογικό να το σκεφτεί κάποιος…Στην περίπτωση αυτή «μαντέψτε» ποιος είναι «ΔΙΧΑΣΤΙΚΟΣ»!

β) Ας έρθω τώρα  στην ανάρτηση του συγχωριανού μας  Αθανάσιου Γκόγκα στο ‘vissani hills” [εικόνα ] την οποία αναδημοσίευσα στην σελίδα fb της Αδελφότητας. Ο Πρόεδρος στον οποίο αναφέρεται ρητά, απάντησε   στο “vissani hills” με απαράδεκτο κατά την γνώμη μου τρόπο [εικόνα ] μειώνοντας προσβάλλοντας και περιφρονώντας τον συγχωριανό μας .Θα μπορούσε να απαντήσει επι της ουσίας στα γραφόμενα του ως όφειλε και όχι να τον αντιμετωπίσει με αυτόν τον μειωτικό, απαξιωτικό  και εγωϊστικό τρόπο που είναι ανάρμοστος για μία ΓΕΡΑΡΑ Αδελφότητα…



Εγκαλούμαι εγώ λοιπόν για την   ενέργειά μου να κοινοποιήσω την ανάρτηση [«απαράδεκτη» και «άστοχη»] και όχι η δική του απαράδεκτη «απάντηση»…που κατά την γνώμη μου προσβάλλει όλα τα μέλη της Αδελφότητος. [Κατά τα άλλα ο Πρόεδρος σέβεται τον «ΙΕΡΟ ΤΙΤΛΟ» της Αδελφότητας! Απάντησε στον συγχωριανό μας με αχαρακτήριστο τρόπο για θέμα που αφορούσε την Αδελφότητα και το πρόσωπό του  απεκδυόμενος τον τίτλο του προέδρου της! Δεν έχει καταλάβει  προφανώς οτι όταν συναισθάνεσαι πραγματικά τον ΙΕΡΟ ΤΙΤΛΟ πρώτα είσαι  Πρόεδρος της Αδελφότητας και μετά Γρηγόρης Αρμπυρος…Ψιλά γράμματα θα μου πείτε…].

Όπως σας εξήγησα και από κοντά η σελίδα fb της Αδελφότητας ήταν καθαρά δική μου πρωτοβουλία και την οποία σιωπηρά αποδεχτήκατε χωρίς ποτέ να απαιτήσετε την έγκριση των αναρτήσεων από τον Πρόεδρο ή το Δ.Σ. Οι αναρτήσεις μου ήταν σχετικές με την πλούσια ιστορία του χωριού μας με τις εκάστοτε εκδηλώσεις αλλά  και με θέματα και προβλήματα που απασχολούν το χωριό μας και την ευρύτερη περιοχή. Ειδικά τα προβλήματα που αφορούν την Αδελφότητα και το χωριό μας έχω την άποψη  ότι πρέπει να αναδεικνύονται και να γίνεται μία γόνιμη συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων επ αυτών ώστε να υπάρξει κάποια ελπίδα και προοπτική να λυθούν. Αν θέλετε μία σελίδα «ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ» που θα απηχεί μόνο την δική σας άποψη  δεν ήμουν και δεν είμαι ουδόλως διατεθειμένος να συμπράξω. 

Έπραξα λοιπόν κάτι αδιανόητο για τον Πρόεδρό σας! Δεν υπάκουσα στις προσταγές του, («δεν συνεμορφώθην με τα υποδείξεις»…) έχοντας διαφορετική γνώμη, και ζήτησα  απόφαση του Δ.Σ. (αφού αυτό διοικεί την Αδελφότητα) την οποία δεν μου κοινοποίησε ποτέ αφού προφανώς ήταν ανύπαρκτη... Αυτομάτως λοιπόν με κατέταξε  στους «εχθρούς της Αδελφότητος» κατά την προσφιλή του συνήθεια …και άρχισε να με αποκαλεί δημόσια «εμπαθή», «αδιόρθωτο», «απείθαρχο» και «καταληψία»! του τίτλου της Αδελφότητος . Συνήθεια αυταρχική και αήθης που δεν συνάδει με την ιδιότητά του ως προέδρου μιας κατά τα άλλα  «ΓΕΡΑΡΑΣ Αδελφότητος»…

Το γεγονός βέβαια που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ότι δεν έμεινε ικανοποιημένος με όλα αυτά. Έπρεπε να με «τιμωρήσει» επιπλέον γιατί τόλμησα να έχω διαφορετική γνώμη!!!Μου ζήτησε και τα κλειδιά της αίθουσας της Αδελφότητος! αφού πλέον το Δ.Σ. δεν μου έχει εμπιστοσύνη! Δηλαδή όταν σε ένα θέμα έχεις άλλη άποψη γίνεσαι αυτομάτως από την μία στιγμή στην άλλη, ανέντιμος, απατεώνας και αμφιβόλου υπολήψεως! Γιατί τι άλλο σημαίνει η έλλειψη εμπιστοσύνης! Εκτός αν: α) η λέξη «εμπιστοσύνη» για εσάς σημαίνει υποχρεωτική συμπόρευση με τις απόψεις σας ή β) φοβάστε κάτι απο την ΄φυσική παρουσία μου στην Αδελφότητα η οποία αποσκοπεί, αρκετά χρόνια τώρα, στην μελέτη και καταγραφή του αρχειακού υλικού της πράγμα που πιστοποιείται απο τις αναρτήσεις μου στα δύο ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας που διαθέτει.

2) Η συνεδρίαση της 8ης Απριλίου

Αλγεινή εντύπωση μου προκάλεσαν τα όσα ελέχθησαν  παρουσία μου στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της 8ης Απριλίου. Συζήτηση  δήθεν για την λήψη απόφασης σχετικά με το θέμα που δημιουργήθηκε για τις «άστοχες» αναρτήσεις μου… Απόφαση που ήταν φανερό ότι ήταν προειλημμένη και μάλιστα χωρίς τα περισσότερα μέλη να γνωρίζουν τα συμβάντα…αφού αρκετά από αυτά είναι "αναλφάβητα" ως προς τα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας, χωρίς βέβαια αυτό να αποτελεί σε καμμια περίπτωση μομφή προς το πρόσωπό τους. Ηταν όμως  επιθυμία του Προέδρου! Τί και αν προσπάθησα εν μέσω απαράδεκτων χαρακτηρισμών -κραυγών  για Βλάχους και Πλατανουσαίους (ειδικά από τα «πρωτοπαλίκαρα» του Προέδρου που αποδείχθηκαν «βασιλικότεροι του βασιλέως»…) να εξηγήσω τα συμβάντα και με επιχειρήματα να αναπτύξω την άποψή μου για το θέμα! 8 εναντίον ενός! Με λύπη μου αλλά και με έκπληξη για το ανόητο σκεπτικό του, άκουσα από μέλος του Δ.Σ. να ισχυρίζεται ότι η κοινοποίηση της ανάρτησης του Αθαν. Γκόγκα ήταν και υποβολιμαία !!!! από μέρους μου (δηλ  λίγο πολύ είμαι και…πράκτορας των Βλάχων!!)…Αίσχος κύριοι και κυρίες…της ΓΕΡΑΡΑΣ Αδελφότητας…

Μάταιο λοιπόν από μέρους μου να επιμείνω και αποχώρησα να γίνει ψηφοφορία ζητώντας να μου κοινοποιηθεί η όποια απόφασή τους επιτέλους γραπτά . Κωμικοτραγικά θα έλεγε κανείς γεγονότα αν δεν ήταν τόσο σοβαρά για την υπόσταση της ιστορικής μας Αδελφότητος…Λυπήθηκα ειλικρινά…Τώρα τι «πρακτικά» κρατήθηκαν αν καταγράφηκε στοιχειωδώς η όποια άποψή μου που προσπάθησα να ακουστεί, ποιο το σκεπτικό της απόφασης ίσως η Γραμματέας της Αδελφότητας γνωρίζει…(που δεν νομίζω…). «Ένοχος» λοιπόν αφού το λέει ο Πρόεδρος!

ΕΠΙΛΟΓΟΣ:

Κ. Πρόεδρε

Λυπάμαι που όπως αποδεικνύεται δεν  διαθέτεις  τη στοιχειώδη αντίληψη να καταλάβεις ότι δεν ήμουν ποτέ  υποτακτικός σου αλλά συνεργάτης σου για να συνεισφέρω  κατά το δυνατόν στο έργο της Αδελφότητας…Προσπάθησες  να με χειραγωγήσεις και με τις απαράδεκτες θρασύτατες δημόσιες δηλώσεις σου ("απείθαρχος" -σε μία ανύπαρκτη απόφαση--"καταληψίας"σε μία σελίδα που εγώ σχεδίασα και λειτουργούσα...) να με εκθέσεις ή -και ποιος ξέρει -ακόμη και να με κάνεις σε φοβηθώ! (κάποιος «πραιτοριανός» σου μάλιστα στην συνεδρίαση χτυπούσε και  το χέρι στο τραπέζι για να με πείσει για ένα  σαθρό επιχείρημά του ή για να φοβηθώ άραγε?) Τόση αφέλεια και θράσος σας διακρίνει…Οι συνεργάτες δεν λύνουν το μεταξύ τους πρόβλημα με τον τρόπο που έμαθες να χρησιμοποιείς συνήθως και που βασίζεται στον αυταρχισμό και στον εξαναγκασμό. Αλλά μάλλον έχεις συνηθίσει να βλέπεις τους άλλους όχι ως συνεργάτες αλλά σαν υποχείριά σου αφού διακατέχεσαι από την άποψη ότι η Αδελφότητα είναι «κτήμα» σου. Δεν συμφωνεί κάποιος με την γνώμη σου αυτομάτως κατατάσσεται στους εχθρούς της Αδελφότητος…Λουδοβίκεια αντίληψη.. "L’ etat c’est moi" (Το κράτος είμαι εγώ!)…Γράφει ο συγχωριανός μας Αθαν. Γκόγκας για μια Αδελφότητα «ενός ανδρός αρχή» και εσύ «έτρεξες» ασμένως με τη στάση σου να τον επιβεβαιώσεις!

Το ότι πολλές φορές, ως πρόσωπο, βοήθησες κάποιον ή το χωριό σε κάτι,(και όντως αυτό έχει γίνει πολλές φορές) δεν σημαίνει ότι αυτός θα είναι αναγκασμένος να δέχεται και να επικροτεί άκριτα την γνώμη σου, να υιοθετεί τις απόψεις σου και τέλος να γίνεται υποχείριό σου. Το «καλό» που κάνουμε δεν λογίζεται πλέον ως «καλό» όταν γίνεται με …αντιπαροχή! Τότε λέγεται συναλλαγή, δοσοληψία και απαράδεκτη παλαιοκομματική πρακτική…

Και κάτι ακόμη…Δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί την ηθική μου ακεραιότητα και τιμή αφού αυτό υπονοεί η ενέργεια σας να μου αφαιρέσετε τα κλειδιά της αίθουσας της Αδελφότητας και να με χαρακτηρίζετε «μη έμπιστο άτομο». Ντροπή όλης της Αδελφότητας αποτελεί το σκεπτικό σας… 

[Όσο για το έργο που επιτελώ - κατά δύναμιν- επισκεπτόμενος συχνά την Αδελφότητα έχοντας ένα κλειδί της αίθουσας και που αφορά το πλούσιο αρχείο της θα αναφερθώ άλλη φορά με λεπτομέρεια]

Αλλεργικός λοιπόν εγώ στον αυταρχισμό-αλλεργικός εσύ στην διαφορετική γνώμη και άποψη, «Όλα τα προβλήματα στο φως» εγώ-όλα τα προβλήματα «κάτω από το χαλί» εσύ, δεν είναι  πλέον δυνατόν να συνυπάρξουμε ως συνεργάτες με κανέναν τρόπο…

Κυρίες και κύριοι μέλη του Δ.Σ.(Αναφέρομαι προφανώς στα παρευρεθέντα μέλη)

Λυπάμαι αλλά έχω την γνώμη ότι φανήκατε κατώτεροι των περιστάσεων τουλάχιστον στην περίπτωσή μου. Ανυπαρξία σκεπτικού και επιχειρημάτων, προσήλωση σε απαράδεκτους διαχωρισμούς που δεν θα έπρεπε κάν να υπάρχουν ΣΉΜΕΡΑ (βλάχοι-γκρέκοι και πλατανουσαίοι…έλεος!!!!)  και πλήρης ταύτιση με τον «μεγάλο αρχηγό», συνιστούν ένα άβουλο όργανο με ρόλο κομπάρσου και χειροκροτητή ειλημμένων αποφάσεων του Προέδρου. Να γνωρίζετε πάντως ότι χειραγωγούμενοι δεν προσφέρετε καθόλου καλές υπηρεσίες στην Αδελφότητα αλλά ούτε και στον πρόεδρό της. Η ευθύνη καλής λειτουργίας της Αδελφότητας βαραίνει εξ ίσου και εσάς και  άρα πρέπει να αναλογιστείτε και το ειδικό βάρος της υπογραφής σας.

Συμπέρασμα 

Με λύπη μου η εντύπωση που αποκόμισα από την Συνεδρίαση της 8ης Απριλίου είναι  ότι η πάλαι ποτέ «ΓΕΡΑΡΑ» Αδελφότητα Βησσανιωτών (το πόσο «γεραρά» επιτρέψτε μου να το γνωρίζω καλύτερα από όλους λόγω μελέτης των αρχείων της) -ΓΕΡΑΡΟΣ= αυτός που αξίζει τον σεβασμό, αξιοσέβαστος) κατάντησε πλέον-λυπάμαι πολύ- μία «φράξια» χειραγωγούμενων χειροκροτητών που σε λίγο  θα έχει απωλέσει και τα τελευταία ελάχιστα υπολείμματα κύρους και ευυποληψίας. 

Σύλλογοι που εκφυλίζονται σε σύνολο που ισχύει η «ενός ανδρός αρχή» τίποτε καλό δεν πριονίζονται. Λυπάμαι που το λέω αλλά αυτή είναι η αίσθηση που αποκόμισα. Μακάρι να διαψευστώ…   

Τι μέλει γενέσθαι 

Κατόπιν τούτων:

1) Το blog “AΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΒΗΣΣΑΝΙΩΤΩΝ «Η ΑΡΕΤΗ»: Θα παραδώσω τους κωδικούς στην Αδελφότητα και θα πάψω πλέον να είμαι διαχειριστής του από Τρίτη 30 Απριλίου. 

2) Η σελίδα στο fb:“ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΒΗΣΣΑΝΗΣ» θα παραμείνει ενεργή μέχρι την Τρίτη 30 Απριλίου και μετά θα διαγραφεί.

3) Οι επίμαχες αναρτήσεις έχουν διαγραφεί από την σελίδα, απο την στιγμή που μου κοινοποιήθηκε  η σχετική απόφαση της 8ης Απριλίου του Δ.Σ.  (άρα δεν είμαι "απείθαρχος" όπως ισχυρίστηκε ο Πρόεδρος...) 

4) Με κατάλληλη συνεννόηση με κάποιον από την Αδελφότητα θα παραδώσω κάποιο υλικό που έχω στην κατοχή μου για επεξεργασία από το αρχείο της Αδελφότητας και τα κλειδιά της αίθουσας (εφ όσον χαρακτηρίστηκα άτομο «μη εμπιστοσύνης»).Επίσης θα προβώ σε μερικές εργασίες παράδοσης του Η/Υ της Αδελφότητας.

5) Ουδεμία πλέον περαιτέρω σχέση επιθυμώ να έχω με το παρόν Δ.Σ.

Παρακαλώ η απάντησή μου να λάβει αρ. πρωτοκόλλου ο οποίος να μου αποσταλει στο e-mail μου: sunrabab@gmail.com


Χαρ. Καββαδίας

17 Απριλίου 2024

Νέα Ιωνία Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.